Ateistler. İspat yükü SİZİN üzerindedir. Inananlar değil mi?

Andrew 08/22/2017. 42 answers
Society & Culture Religion & Spirituality

Kaydedilen tarih boyunca, insanlık genellikle Tanrı'nın varlığına ikna olmuştur. Kültürel farklılıklar olduğunu ve hangi dinin en büyük gerçek olduğunu kabul eden oybirliği konusunda fikir birliğine varma konusunda oybirliğiyle kabul edilmediğini ancak "sonsuza kadar Tanrı yok" iddiasının yakın tarihte yapılmış olduğunu belirtti. Tarihte çok yakın zamana kadar ...

42 Answers


Sarah 03/22/2017.

Evet. Bu, Tanrı'nın inançla değil, ispatla inanmamızı seçmesinin bir parçası.


canada bear 03/22/2017.

Gerçek insanları her zaman Tanrı ya da Tanrı'ya inanmışlardır, son zamanlarda bilim ortaya çıkışı nedeniyle sorular sorulmuştur. Ancak günün sonunda, kimse gerçeği gerçekten bilmiyor. Hepimiz bir Tanrı'nın olmasını diliyoruz, ancak bunu kanıtlayan bir sorunun var.


jon pike 03/22/2017.

Herod da kanıt istedi. İsa, herkese "kanıtlamak" için dışarıda değildi. Görevi bir teklif sunmaktı. Yasal olarak, bir sözleşme yapmak için, bir teklif, kabul ve göz önünde bulundurulmalıdır. İsa, günaha ve sonsuz yaşamdan bağışlanma teklifinde bulunur. Teklifi kabul edebilir veya kabul etmezsiniz. Düşünme, O'nun senin için olan hayatıdır. O size O'nunkini verir. Sen O'nu sen ver. Bu anlaşma ve pazarlık konusu değil.


Abbott 03/22/2017.

İnanın ya da inanmasın, gerçek ateist umurunda değildir. İnananlar külotlarını bir demet halinde olanlardır. Bu arada ben bir mümin değilim ama Tanrı'nın, inandıkları veya ne renkte olduğuna bakılmaksızın başkalarına saygılı ve sevecen olmamızı istediğine inanıyorum. Tanrı'nın emri "Bir Birini Aşmak" değil, "Sosyal Medyada Berate Birbiri" değil.


Ricardo 03/22/2017.

Kaydedilen tarih boyunca, insanlık genellikle Tanrı'nın varlığına ikna olmuştur. - Ve o aynı insanlar, dünyanın düz olduğunu düşünüyorlardı. Ne olmuş yani? Ancak "Tanrı yok" iddiası çok kısa bir süre önce yapılan bir iddiadır. - Sadece salak fundılıklara. Akıllıca bir şeyler okumayı deneyin. Pisagoralar kadar geri gidiyor. Tarihte çok yakın zamana kadar, bir çeşit ilahın var olduğu kabul edildi. - YANİ? Aptal insanlar daima var olmuşlardır. İnsanlar meşru sebepleri olmadıkça buna inanmazlardı. - İnsanlar toprakların düz olduğunu ya da sadece düz olduğunu söylediler ve inanmadıklarında tehlikede olduklarını söylesinler diye meşru bir sebepleri var mıydı. Bu yüzden Ateistler gelip hiçbir Tanrı olmadığını iddia etsinler. - Hayır, sadece burada söylediğiniz gibi hiçbir şey kanıtlamadığınızı söylüyoruz. Çok "hak iddia ediyorsunuz" ve diğer insanlara "iddia" çok şey söylüyor ve hiçbir şey İFADE EDİYORSUNUZ. İnsanlar size inanmasını isterseniz iddialarınızı kanıtlarla birlikte yedeklemeniz gerekir. - Ama biz bir tanrı olmadığını iddia etmiyoruz, aptal fundikler bunu söylüyor. HER ŞEY Kanıtlamış olduğunuzu iddia ediyoruz. Eğer dindar insanlar yanılıyorsa ve ortaya çıktığında Tanrı yoksa o zaman cennet veya cehennem yoktur ve sonuç yoktur - Varolan SADECE yaşamı boşa harcamayın. Ancak yanılıyorsan ve Tanrı'nın gerçek olduğunu ve bir ömrünün olduğu ortaya çıkarsa, ölüp sonsuza dek f * cked konumsun. - Kiminle tanışsın, beyinsiz öleceksin. Orada 1000'den fazla var ve doğru almak için 1000 şansın 1'i var. 1001'de 1'im var, hepsini görmezden geliyorum, ihtimalleri önemsiz. Yüzde yüz somut kanıtınız olmadıkça, insanları insanları Allah ile birlikte olmadığı halde aldatmak için inanılmaz derecede kaba ve ahlak dışıdır. - Tamam, şimdi tanrın doğru olanın kanıtı, yoksa benim kadar ahlaksızsın.


pragya 03/22/2017.

Süper güçler bulunduğunu iddia ettiysem birkaç arkadaşım beni desteklediğimi söylerdi. Bana inanmayacaksınız. Bunu kanıtlamak için kanıt isteyeceksin. Benzer şekilde, eğer Tanrı'nın varolduğunu söylüyorsanız. Kanıt göster ve sana inanacağım. Bir şeyi kanıtlamak için önce bunun kanıtlanması gerekir.


Nowpower 03/22/2017.

Kanıtın bulunmadığı bir şeyi neden çürütmeye çalışmalıyım? Talebiniz hakkında bir kanıtınız yok ve bu tartışmanın sonu. Şimdi kararlaştırıldı, kim pizza istiyor?


CC 03/22/2017.

Eğer leprechaun'lara inanmanızı istersem, leprechaun'ların gerçek olduğuna ve inanca layık olduğuma dair iddiamı ispatlamak için kanıtın yükü bana aittir. Ateistler, hiçbir tanrı olmadığını iddia etmezler. Yalnızca, herhangi bir tanrıya (veya leprechaun'lara) inanmadığımın basit bir iddiasını yapıyorum. Varlığını desteklemek için kesinlikle güvenilir bir kanısına sahip olmayan bir şeye inanmamak çok mantıklı.


G C 03/22/2017.

Hayır, içimizdeki umudu için bir sebep vereceğiz. Bilmeliyiz ve eğer yapmazsak, o zaman kör inanç üzerinde hareket ediyoruz ve Tanrı bunu asla kabul etmiyor. Bilmiyorsan meşgul ol ve çalış. Özür konularında size yardımcı olabilecek, ateistlerin üzerinde yattığı birçok görüşten değil, size yardımcı olabilecek birçok kitap var.


Mackenzie 03/22/2017.

Çok fazla Tanrı vardır ve cennetten cehenneme gitmek için çok daha başka yerler vardır (sonuçları için de gerek yoktur, daha iyi seçenekler vardır, Tanrı bunu biliyor). Ama genel olarak seninle aynı fikirdeyim. İnsanlar neredeyse tüm insanlık tarihi için inandıklarını kimse, Tanrıları, reenkarnasyonu, varoluşun farklı planlarını, astral seyahatleri, peri, ejderhaları, vb. Kınamış olamaz. Siz ve ben gibi, insanlar da var olanı kabul etmeye başlamalı.


Johnny 03/22/2017.

İspat yükü, bir tanrı iddiasını savunan kişi üzerine düşer. Tanrı ya da bir tanrı'nın var olmadığını iddia etmedim hiç. Ben sadece delil yetersizliğine inanmıyorum.


Rollingliketumble 03/22/2017.

Um, son olarak, farklı inançlarla dolu bir sürü farklı din bulunduğunu kontrol ettim. Buna tam olarak Tanrı / tanrı / tanrıların / veya orada ne olursa olsun var olanları dahildir. İspat yükü hâlâ Hıristiyanlar üzerinde. Neden bir Tanrı'yı ​​takip etmeye zorlanmalıyım, özellikle gerçek olduğunu kanıtlayamayacağın bir şey var mı? Niçin hayatımı yaşadığımı gerçek Tanrı kanıtlayamayacağın Tanrın? Neden Tanrın, yasalarla, okullarla ve başka yerlerde olmanın kanıtı yok? Bu Tanrı'yı ​​itmeye çalışan olanlar sizsiniz. Ateistler değil.


Space Wasp 03/22/2017.

Pascal'ın Bahisi ASLA çalışmadı. Eğer bir tanrı ve bir ömür var ise, ateistlere "yaşamak" için fırsat verilmez ve teistlerin aynı fırsata sahip olacağına dair bir garanti verilmez. Belirli inançlarınızın doğru olduğunu varsayıyor musunuz? Ya var olan bir tanrı ortaya çıkarsa, inandığınız tanrı değilse ve farklı bir tanrıya inananların dışında herkesi ömür boyu geçirmesine izin verirse ne olur? İspat yükü her zaman varlığı iddia eden bir kişidir, bu varlığı reddeden bir kimseye değil, çünkü diğer kimse ispat yükünü yerine getirmemiştir.


el 03/22/2017.

İstediğiniz BS'yi söyleyebileceğinizi ve bunu ispatlamayacağınızı mı söylüyorsunuz? Sen misin, Trump ??????


lucy 03/22/2017.

Sen sordun. "Kanıt olmadan bir şeyi nasıl çürütebilirsin?", Fakat herhangi bir dindar kişiye aynı şeyi sorabilirim; çünkü Tanrı ya da daha yüksek bir varlık olduğunu önermek için hiçbir kanıt yoktur. Ben şahsen dünyada açlık gibi dünyadaki kötülüklerden dolayı bir Tanrı'ya inanmıyorum. Aynı zamanda bir Tanrı'ya inanmıyorum çünkü bilim, daha mantıklı görünmekte ve daha inandırıcı gerçekler ve teorilere sahiptir; 'Dünyayı öykülerin hepsi olabilir yaptı. Açıkçası hiç kimse bir tanrı olup olmadığını bilmez ama herhangi bir dine inanmadığı için birine kızamazsın, tıpkı bir dine inanmak için birine kızamayacağın gibi.


John 03/22/2017.

Bir ateist Tanrı'nın eksikliği için kanıt, evrenin bir tanrı gerektirmediği anlamına gelir. Tarihin büyük bir çoğunluğu sırasında insanlar, tanrılara inanırlardı; çünkü hayat ve evren için hiçbir açıklama yoktu; ancak anlaşılamayacak kadar büyük ve güçlü bir varlıktı. Modern bilim, evrenin hareketini ve yaşamın evrimini açıklayabildiğinde ateizm katlanarak daha popüler bir kavram haline geldi ve haklı olarak.


theo the cod BTFH 03/22/2017.

Temel olarak insanların tarihi inançları hakkındaki önceliğiniz doğru değil. İnançların evrensel uygulanması ancak son 2000'de Hıristiyanlığın ve İslam'ın teokratik zorbalıkları altında ortaya çıkmıştır. Ateizm, Yunanlılar, Romalılar, Kızılderililer ve Çinliler arasında yazıları, özellikle de eğitimli sınıflar arasında oldukça yaygın bir konumdaydı. İşte inanç hakkında eski inancını özetleyen Seneca'dan bir alıntı. "Din, halk tarafından doğru, akıllıca yanlış ve yöneticiler tarafından yararlı" olarak görülür. Avrupa'da dini inancın, teokratik monarşilerin devrilmesi ile 18. yüzyıldan beri düşüş göstermesinin tesadüf değil. İlk önce eğitimli ve yönetici sınıflar arasında onları daha geniş bir nüfusa yayılıyor. İnsanlar artık cezalandırılmadığı ya da inanmadığı için cezalandırılmadığı zaman tanrılara inanmak zorunda kalmazlar.


MA THE MEATLOAF I WANT IT 03/22/2017.

Kıç deliğine yapıştır.


Reynaldo Weeks 03/22/2017.

Fikir bir şeyin kanıtı değil, salak ve tanrın hiç insanlığın çoğunluğuna ibadet edenlere hiç sahip olmadı. İnsanlar Tanrınızın varlığını asla kanıtlamadığınız için, Tanrınızın varlığı kanıtlanamaz; bu nedenle kanıt yükü sizdedir. Bu benim iddiamı destekliyor. Sonuçlar var. Ne olduklarını söylemek zorunda kalacağıma şaşırdım. Gerçekten o aptal mısın?


punch 03/22/2017.

Hayır. Talebi yapan sizsiniz. Bizi değil. Ve gerçekten Tanrı'nın olmadığı iddiasının yeni olduğuna inanıyorsanız, ne kadar cahilli olduğunuzu gösterir. Ben kimseyi aldatmadığımı söylemekten başka kimsenin bir Tanrı olmadığını ikna etmeye çalışmıyorum. Sadece benim inancım. Senin için özgür. Düşüncelerini senin için yapmam için bana bakma.


Danielle 03/22/2017.

"Kanıt olmadan nasıl bir şeyi kınamış olursunuz?" Sorusunu sordunuz: ama bir tanrı ya da daha yüksek varlığın var olduğunu önermek için hiçbir kanıt olmadığı için her dindar kişiye aynısını isteyebilirim ... şahsen inanmıyorum Açlık gibi dünyadaki kötülüklerden dolayı bir tanrı olarak ... ben de bir tanrıya inanmıyorum çünkü bilim daha makul görünüyor ve daha inandırıcı gerçekler ve teorilere sahip, dinden başka bir 'tanrı' diyerek Dünya ... sadece bir hikaye olabilir ... açıkçası hiç kimse bir tanrı olup olmadığını bilmiyor ama sen benim hayatım boyunca sen, herhangi bir dine inanmadığım için birine kızamıyorsun, tıpkı senin gibi benim için kızamıyorsun Bir dine inanmak için birinden ...


Broton 03/22/2017.

Bir şey değil. Bir tanrı olduğunu iddia ediyorsunuz - bunun üzerine ciddiye alınmak isterseniz onu ispatlamanız gerekiyor.


Jackolantern 03/22/2017.

Orada bir tanrı olmadığını ya da olmadığını kanıtlayamam. Sadece birini görmüyorum. Ve körü körüne inanın bir şeylere inanmak gibidir çünkü bana sana inanmam gerektiğini söylersin. Var olduğunu ispatladın! Sonuçta, varlığını ABD'ye anlatan sizsiniz. İncil'de tasvir edilen çamur insana ve kemik kadına inanmıyorum. Sen?


robin_lionheart 03/22/2017.

Yanlış. Mantıksal yanılgınız, kanıt yükünü değiştirme, antik çağa itiraz etme ve sonuçlara itiraz etmeyi içerir. İspat yükü, talep eden tarafa ait, iddialarını reddeden kişi değil. Bir inanç çağı ve onu muhafaza etmenin potansiyel sonuçları inancın gerçek olup olmadığı konusunda bir fikriniz yoktur. Dahası, açıkça yanlış sahtekârıklarınız var. Frex, "hiçbir tanrı yoktur" iddiası eski Yunanlıların tartıştığı bir yer, bu yüzden açıkça "son zamanlarda yapılmış olan" değil. Son olarak, Pascal'ın bahsini yeniden ayarladığınız için tekrar geri vereceğim: Yanılıyorsanız hiçbir sonuç çıkmadığını söylerken ciddi bir hata yaparsınız. Ya yanlış _ tanrıya taparsan, Andrew? Yanlış cehennemden kaçmaya çalışıyor olabilirsin. Mesela, İsa'ya tapınma sapkınlığını yaparsanız, Kur'an, hakimiyetinizin İslam cehenneminde sonsuza kadar acılı bir azap olacağını söylüyor. Ve ateş giysileri giyeceksin ve yemeğin Zaqqum ağacından yemelisin, göbeğinde erimiş pirinç gibi yanacak. Temyiz edilmeyeceğinizi; Allah'ın azabınızı rahatlatmayacağını ve umutsuzluğa kapılmayacağınızı. Sizce hangisi daha olası: İsa Müslüman olduğunuz için sizi affedecek mi, yoksa Allah sizi Hıristiyan olduğum için bağışlasın mı? İsa'nın Allah'tan daha bağışlayıcı olacağını düşünüyorsanız, Allah'a İshak'tan başka İbadet ederseniz, Cennete gideceğiniz ihtimamın daha fazla olduğu görülür. Ancak göz önüne almanız gereken çok daha cehennem var. İnsanlığın ortaya çıkardığı tüm tanrılar arasından en güvenli en içten bahis, en acımasız cehenneme sahip olan en küstah tanrıyı ibadet etmek olurdu, çünkü diğer tanrılar yine de cennete girme şansınız olurdu. Şimdi Pascal'ın size karşı olan bahsini değiştirdim, bunun kötü bir argüman yollarını okumaya teşvik etmelisiniz. Ben, nereye gittiğini gösteren kanıtları takip etmeye devam edeceğim.


Chris Ancor 03/22/2017.

O zaman süslü tanrıklarınızı üretin.


Riley 03/22/2017.

Hayır. Ateizm daha önce değilse de en azından eski Yunanistan'a kadar uzanıyor. Hayır. Gülünç iddia makamı kanıt sunmalıdır. Hayir. Pascal'in Bahisi alakasiz.


Bing Bing 03/22/2017.

İyi deneme, külot pantolon.


Dave D 03/22/2017.

İspat yükünün "Tanrı yoktur" iddiasında oldukları doğrudur. Bu, kişinin söylediği şeyin açıklayıcı bir ifadesi ve sonuç olarak kanıta ihtiyaç duyuyor. Fakat tüm ateistler bu iddia yapmazlar. Bazı ateistler "Tanrı'nın var olmadığına inanıyorum" derler. "Tanrıya inanıyorum" yazan teist gibi, bu bir inanç ifadesi. Bir inanç, kanıtlanamasa da doğru olarak kabul ettiğimiz bir şeydir. Tanım gereği hiçbir kanıt olamayacağı için, birinden bir inancın kanıtlanmasını istemek mantıksızdır. İhtiyacı olduğuna inanan herkes, neden inandığı için mantıklı bir sebep teşkil eder.


Cracked Cup 03/22/2017.

Doğru değil. İspat yükünün üzerinizde olduğunu ispatlayabilirim. İşte: --- Parkta sana parkta geliyorum ve sana şunu söylemeliyim ki, Muhammed'in kim olduğunu bilmiyorum, dün gece onun rüyasında bir rüyasında göründüğünü ve buraya parka geleceğini söyledi. Ve kendini açığa vuracaktır. Ve ben de parka gittim ve oradaydı. Muhammed bana cennete gideceğim ve 72 bakire olduğumu söyledi. Ona, "ama ben bile Müslüman değilim" dedim .... Bana inanır mısınız? Hayır, muhtemelen doğru fındık olduğumu düşünürdün değil mi? Ama ne gördüğümü biliyorum. Neyi hissettiğimi biliyorum ve bana doğru olanı kim söyleyecektin? Öyleyse bana inanman için, ispatlamayı "beklemek" istemiyor musun? Elbette yapardın. Kim yapmazdı ki. Tanrıların hiçbiri ortaya çıkmadığı için kanıtı dindar insanlara yüklemek tam da nedeni budur. "HİÇ!"


2FollowHim 03/22/2017.

Bunu görüyorum. Bu 'iddia' çok oldu binlerce yıl yedeklendi ve nadiren UYUŞMAYINDA. İnsanların bir şeye inanmaları için kafalarına taktığı hiçbir delil yoktu. Bu nedenle, bir talep DEĞİLDİR, ancak dediğiniz gibi sadece yakın zamanda anlaşmazlık içine giren bir KURULDU PROSEDÜR. ALLAH var mı? Bu bir soru. Birçoğunun hakkında sormuş ve merak etmiş biri. Eğer bir mesele olsaydı, 'orada bir Tanrı Olmak isterim, öyleyse ben yaratırım', bu farklı olurdu. Ben hiç görmedim. Gerçekten de, yaklaşık 2,500 yıl boyunca, JEWS, OT'nın Tanrısı OBEY'e istemedi mi doğru değil mi? Onların talepleri ne olurdu? Bakalım ... bir yağmur yağmadığı için bir tanrı oluşturduk ama Tanrı bizi isyan ettirmek için patronluk yapmaya başladı? Bu mantık mı? KANITLA İLGİLİ BİLİM var ve talep etmeye gerek yok. Ateistler, bulduklarımızı kabul veya görmede güçsüzlük veya şansızlık nedeniyle bulamadılar ve gerçekten hiçbir şey talep etmemelilerdi.


Monica 03/22/2017.

Ne istersen onu ispatlamayacağını söyleyebilir misin? Ne sen, koz ??????


Anne Campbell 03/22/2017.

Yaşlı bir Ateist olarak, asla kimseyi onaylamamaya ya da kimseyi var olma biçimime dönüştürmeye çalışmadım. Bunu başkalarına karşı dinlerine ya da yokluğuna saygı duymayanlara bırakıyorum.


jl 03/22/2017.

Negatif kanıtlayamazsın. Eğer Tanrıyı takip etmemi istiyorsan, O'nu bana göstermelisin. Neyi takip ettiğimi bilmek istiyorum.


Who 03/22/2017.

Ben bir ateistim çünkü bir "tanrı" var olduğuna inanmıyorum Her ne istersen inanabilirsin Neden kanıtlamak zorundayım ki? ME'in bir tanrı varlığına inanmasını istersen, bunu ispatlamışsın bunu istemiyorsan lanet anlamıyorum - bu beni hiç de rahatsız etmiyor çünkü sadece bir ateist kalacağım Ama teistleri çok fazla rahatsız ediyor gibi görünüyor (Ve birinci paragrafın Çok komik - İnsanlar yüzlerce / binlerce yıl önce inandıklarını umursadığımı düşünüyor İnanç hiç bir şey kanıtlamadı İnsanlar 3000 yıldır yalnızca "tanrı" ya inanırlardı (Yunanlılar birden fazla tanrıya inanırlardı, bu yüzden romanlar da (1'de)) Mısırların insanlar önce herhangi bir "tanrı" ya inanmadılar "uygar" insanlık yaklaşık 6000 yıldır (mısır pharaahs başlangıcı) beri, bu ateizmin farklı türevleri anlamına gelir "Yüce varlıklar" da) herhangi bir teizmi 3000 yıl öncesi önermiş olsaydınız gerçekten aptallaştınız "İnsanlar meşru sebepleri olmadıkça, buna inanmazlardı", böylece argümanınız "yaptıklarına inanmalıyım ve iyi bir şeyleri olmalı" Inanmak için neden "Birinin bu kadar aptal olabileceğine inanamıyorum Nk Bu bir argüman ve sonra pankartlara bahse giriyorsun (o aptalmış) Yani yanlış olduğum halde "güvenli tarafta" olduğuna inanmam gerektiğini mi düşünüyorsun? Bu tanrının senin için yetersiz olması gerekmiyor mu? Eğer bunu yalnızca güvenli tarafta olmak için yapacağımı fark etmez mi? Öyleyse ya "tanrı" nızın çokkimsüz olduğuna ya da aptalca olduğuna inanıyorsunuz. Öyleyse öyle. GOTTA biri ya da ötekidir (sebep 1) Pascal'ın neden aptal olduğunu varsayalım Şimdi, bu "tanrı" var olduğunu varsayalım Bu tanrı olsaydın, gökyüzünde, yalnızca sana inanmayan "iyi" bir adam olmalıydın var olmak? Ya da o iyi değil ama yanlış yaptığı şeyleri "itirafta" tutan ve sonra gider ve tekrar yapar çünkü cennete gireceğini itiraf ederek biliyor (yani ikiyüzlülüktür) (thats reason 2) neden pascal Bir aptaldı) Son şey Binlerce farklı din var - hepsi farklı bir "tanrı" ya inanıyor. Sadece bir tanesi "gerçek tanrıya" inanabilir. Ve belki de hiçbiri o dinin henüz icat edilmediği için yapmaz. Senin de "gerçek tanrı" olduğunu nasıl biliyorsun. TÜM dinler onların "gerçek tanrı" olduğunu söylüyor ama hepsi doğru olamaz Bu nedenle, "yanlış bir tanrı" izliyor olma ihtimali çok büyük ve kesinlikle bir şans var ve bir "sahte" iman için ne ceza var Tanrı "- cehennemde değil mi? (Sebep 3) neden pascal aptalmıştı ME? - Sorunum yok - Herhangi bir tanrıya inanmıyorum bu yüzden bammer - bir ateistin herhangi bir teistin "güvenli taraf" ta olmasaydı - cennete girme ihtimali çok yüksek - aheist olur - biliyorsun Mantıklı Bir de hristiyan olduğun için onun lanet olasılığı çok kolay? Tek yapmanız gereken, içinde bulunduğunuz tüm öğretileri takip etmektir, fakat bu "tanrı" nın gerçekten var olduğuna inanmıyorsunuz ve "tanrı" bu "tanrı'nın oğlu değildi" (büyük patlama ya da evrimi inanmak için değil, sadece Evrim ve doğuşta tanımlandığı gibi bu "tanrı" tarafından yaratılmadı (ve bu lanet olası kolay olmalı) Sadece "Evrenin veya hayatın nasıl olduğunu bilmiyorum" ve bir ateist olarak iyi olacaksın) (sebep yok Neden "İsa" nın aslında ister istemez, sadece İsa'nın normal bir insan peygamberi olduğunu ve ilahi olmadığını da inanmaması gerekirdi)


Nous 03/22/2017.

Yalan neden bu kadar aptalca? İspat yükü, bir şeylerin var olduğunu iddia eden kişiye aittir! Herhangi bir tanrı için doğrulanabilir kanıtlardan oluşan küçük, küçük bir parça üreten ilk kişi dünyaca ünlü ve mega zengin olacak! Akademi, bir şeyin varlığına dair herhangi bir kanıt yokluğunda doğrulanabilir kanıt bulunana kadar var olmayacağını düşünür - bu nedenle tanrı bir tür doğrulanabilir kanıt beklemek zorunda kalmaz. Ancak, yalnızca iddialarınız için bir kanıt bulunmuyor, buna karşı çok fazla kanıt var! Kutsal Kitap "Hizip" olarak adlandırılır Gerçekçi bir zaman ve mekanda kurgusal bir hikaye: Zaman, mekan ve gerçek tarihsel karakterler hepsi doğru ama kurgusal karakterler ve hikayeler değil! İsa'nın tek bir sözü yok Bütün Roma kaydı - bu doğru değil - Birlikte değil olması gerekiyordu Aynı zamanda, orada bulunması gereken bir sürü mesih olduğunu iddia eden Yahudiler vardı - hepsi de iyi kaydedildi! Çağdaş bir tek kayıt yok Herhangi bir kaynaktan kopyamıyor ve diğer tüm referanslar gibi onunla ilgili İncil'den bahsedilen sözler, ölümünden sonra yıllarca yazılmış değildi! Romalılar için büyük bir sorun olmuş ve muhteşem mucizeler üretmiş ancak yine de çağdaş bir kayıt olmamıştır. İncil'den bahsedecek diğer tüm referanslar gibi, onun sözde ölümünden çok uzun yıllara kadar yazılmış değildir! Pilatus, Roma kaydında bir parça yetersiz parlaklık taşıdı ancak bir İsa, deneme ya da çarmıha gerilme sözü Onu daha parlak görünmesi için kesinlikle kullanılmış olmalı! En iyi ihtimalle o başkalarının bir karışımıydı ama neredeyse hiç varolmadı! Bunun tek bir sözü dönem ile çağdaş değildir ve hikayenin başladığı döneme kadar yüzlerce yıl yazılmış değildir! Elçiler, kitaplarını öldüklerinden yüz yıl sonra nasıl yazdılar? Hıristiyanlık İtalyanlar'ın bir buluşudur ve bu yüzden Kutsal ROMAN Katolik kilisesinden gelmiştir! Lütfen, Eski tarihçiler için yapılan iddiaların değersiz olduğunu anlayın, çünkü öykülerdeki herkes çoktan öldükten sonra bile doğmamıştır! Josephus AD 37 - AD 100 Tacitus AD 56 - AD 120 Suetonius - 69 - 130 AD AD Gençler, 61 AD - 112 AD Justin Şehit AD103-165 AD Lucian - MS 120 -180 AD ancak Hıristiyanlığa düşman oldu. Ve açıkça alay etti. Pamphilius AD 240-309 AD MS Eusebius MS 263 - 339 AD AD Thallus - Ancak, Fox'un çuvalından bahseden yazarın parçası dışında, onun gerçek bir kaydı yok [109], açıkça hayatta olmadığının gösterilmesi İncil zamanlarında. Hatta bazıları Seneca'yı kullanmayı deniyor. MÖ 54 - 65 CE ama bir Stoic Felsefeci olarak dine karşıydı, ancak bir İsa veya Hıristiyanlığa tek bir söz etmedi! Daha komik bile Celsus AD ilan etmeye çalışıyor mu? MS 177'de İsa'nın annesi olan bir Yahudi olduğunu söyleyen kimse, marangoz olan kocası Panthera adlı bir Romalı askerle zina ettiği için onu uzaklaştıracak fakir bir Yahudi kızdı. İsa adında gayri meşru bir çocuk doğurdu. İsa Mısır'da büyüde öğrenildi ve dönüşünde kendisini bir tanrı olarak tanıttı. 2008 yılında Ürdün'de bulunan ve İsa Mesih'in en eski portresini gösteren eski kurşun tablet seti 2.000 yaşında olduğunu kanıtladı ve İsa ile öğrencilerin Kral Davud zamanında bir din yaratmaya çalıştığını söylüyor! Araştırmalar, eğitimin dini inancı azalttığını, ancak eğitimin her yılını temelin% ​​10 azalttığından daha fazla olduğunu gösteriyor!


The Book of David 03/22/2017.

Hepimiz inancın varlığına katılıyorum. Tanrı'nın kanıtı nerede?


Power Flower 03/22/2017.

Her ihtimale karşı her Tanrı'ya inanmayacağım. Sadece toplum gelişiyor. Kurallar ve düzen oluşturmak ve daha yaşlı toplumlarda açıklanamayan konuları açıklamak bu amaca hizmet eder. Artık yasalar ve daha geniş bir ahlak ve bilim duygusu var. Ve Bilim yavaş yavaş cevaba doğru ilerliyor. Her zaman ateistler olmuştur. Sadece bugünlerde kabul etmemizin sebebini yakmadık.


? 03/22/2017.

Evet, şey, tarih boyunca, insanlık düz bir Dünya'ya ve bir yerküresel evrene inandığını söyleyebileceğiniz bir zaman vardı. Ancak insanlar delilleri incelemeye başladığında hiçbir şey bulamadılar. Çok güzel deneyin.


Archer 03/22/2017.

Bu "tanrılar", dinler, inanç ve inançlardır ve hepsi de insanlığın yaradılışlarıdır. Bazılarının verildiğini gösterebilir, ancak bu bir kişisel görüş değil, bir gerçek değildir. "Soru" nuzun çoğu insanlığın tüm tanrıları tanrılar olarak ilk kez ibadet etmesinden son zamanlarda yarattığımız şeylere kadar yarattığını doğrular. "Tarihin" kabul edildiği şeklindeki varsayımı umutsuz bir inançtan başka bir şeye dayandırılmamıştır. "Tanrıların olmadan" hiçbir sonuç doğurmayacağını ve cennet gibi yanlış olduğunuzu varsayıyorsunuz ve cehennem yeni bir kavram değil, bunun algısı birçok kez tarih boyunca değişti. Bir tanesi, bu hayatın ölümünden sonra bir tanrıya geçilmesi gerektiğini varsayıyor ve sizin gerçek tercihiniz olan gerçek tanrı olduğuna inandığınız tek kişinin olduğuna inanıyoruz. Burada yapmaya çalıştığın gibi aldatmam. Kişisel bakış açımdan özür dilerim, bunlar sizin için doğru olan bir tehdit veya üzerinde herhangi bir etkisi olmayan bir şey değildir. Biri bir inancın gerçekte ne olduğunu anlamamak için tüm bu söylem inancı doğrulamaya çalışıyor.


Atheist Anthony 03/22/2017.

5000 yıllık bir tanrı üretmedeki başarısızlığı, ihtiyacım olan kanıttır. Bu kadar uzun süren oyuncak ne?


Anonymous 03/22/2017.

Günceler 16: 33-36 Tanrı ciddi bir iştir, onu ciddiye al, yeri yertestirir ve hareket ettirmez. YERİN HARİTASI DEĞİL. Mısırdan Çıkış 3: 9 Ve şimdi İsraillilerin çığlığı bana ulaştı ve Mısırlıların onları ezme biçimini gördüm. Eğer iş 34:21 "Gözleri için bir adamın yolları üzerinde ve bütün adımlarını görüyor" ise, ona bir şey ulaşsın nihayet, İncil'i ciddiye alacak düz bir dünyaya inanmalısınız.


Pythagorean Apatheist 03/22/2017.

Pascal Bahis Uyarısı> Herkes mallarını satar ve hemen Pascal'a bahis koyar. Benim için 42 yıl kadar önceydi, bu yüzden 42 yıl sonra yetişmeliydin. Gerçek bir tanrının test edeceği şey, dikkate almadığınız şeydir. Çünkü aptal insanlar, dini Pascal Tipi zihniyetini ya da gerçekten de doğallıkları tanrıların standartlarına uygun hale getiren insanlardan korkmayanları filtreliyorlardı.


HighResolutionMusic.com - Download Hi-Res Songs

1 (G)I-DLE

POP/STARS flac

(G)I-DLE. 2018. Writer: Riot Music Team;Harloe.
2 Ariana Grande

​Thank U, Next flac

Ariana Grande. 2018. Writer: Crazy Mike;Scootie;Victoria Monét;Tayla Parx;TBHits;Ariana Grande.
3 Clean Bandit

Baby flac

Clean Bandit. 2018. Writer: Jack Patterson;Kamille;Jason Evigan;Matthew Knott;Marina;Luis Fonsi.
4 Imagine Dragons

Bad Liar flac

Imagine Dragons. 2018. Writer: Jorgen Odegard;Daniel Platzman;Ben McKee;Wayne Sermon;Aja Volkman;Dan Reynolds.
5 Halsey

Without Me flac

Halsey. 2018. Writer: Halsey;Delacey;Louis Bell;Amy Allen;Justin Timberlake;Timbaland;Scott Storch.
6 BTS

Waste It On Me flac

BTS. 2018. Writer: Steve Aoki;Jeff Halavacs;Ryan Ogren;Michael Gazzo;Nate Cyphert;Sean Foreman;RM.
7 Nicki Minaj

No Candle No Light flac

Nicki Minaj. 2018. Writer: Denisia “Blu June” Andrews;Kathryn Ostenberg;Brittany "Chi" Coney;Brian Lee;TJ Routon;Tushar Apte;ZAYN;Nicki Minaj.
8 Backstreet Boys

Chances flac

Backstreet Boys. 2018.
9 BlackPink

Kiss And Make Up flac

BlackPink. 2018. Writer: Soke;Kny Factory;Billboard;Chelcee Grimes;Teddy Park;Marc Vincent;Dua Lipa.
10 Little Mix

The Cure flac

Little Mix. 2018. Writer: Pete Kelleher;Camille Purcell;Tom Barnes;Ben Kohn.
11 Fitz And The Tantrums

HandClap flac

Fitz And The Tantrums. 2017. Writer: Fitz And The Tantrums;Eric Frederic;Sam Hollander.
12 Diplo

Close To Me flac

Diplo. 2018. Writer: Ellie Goulding;Savan Kotecha;Peter Svensson;Ilya;Swae Lee;Diplo.
13 The Chainsmokers

Beach House flac

The Chainsmokers. 2018. Writer: Andrew Taggart.
14 Bradley Cooper

Always Remember Us This Way flac

Bradley Cooper. 2018. Writer: Lady Gaga;Dave Cobb.
15 Kelly Clarkson

Never Enough flac

Kelly Clarkson. 2018. Writer: Benj Pasek;Justin Paul.
16 Lady Gaga

I'll Never Love Again flac

Lady Gaga. 2018. Writer: Benjamin Rice;Lady Gaga.
17 Frida Sundemo

Apologize flac

Frida Sundemo. 2018.
18 Little Mix

Woman Like Me flac

Little Mix. 2018. Writer: Nicki Minaj;Steve Mac;Ed Sheeran;Jess Glynne.
19 Imagine Dragons

Machine flac

Imagine Dragons. 2018. Writer: Wayne Sermon;Daniel Platzman;Dan Reynolds;Ben McKee;Alex Da Kid.
20 Billie Eilish

When The Party's Over flac

Billie Eilish. 2018. Writer: Billie Eilish;FINNEAS.

Language

Categories