İyi bir yazarın çok şey okumasının gerekli olduğunu düşünüyor musunuz?

megalomaniac 08/19/2017. 18 answers
Arts & Humanities Books & Authors

18 Answers


Steven J Pemberton 07/29/2017.

Bu şekilde söyleyeyim - çok okumadıysanız, iyi bir yazar olabileceğinizi görmek zor. Benim deneyimim, okuduğunuz her şeyi sizi daha fazla veya daha az etkilemektedir, ancak okuduğunuzda, herhangi bir parçanın etkisi o kadar az olur. DÜZENLEME: Eminim Emin değilim, burada gördüğüm gerçekten aptalca ve tembel soruları göz önüne alarak, şeytanın savunucusunu oynamak için iyi bir yerdir, fakat yine de ... Müzik teorisi hakkındaki bilgim, böyle bir şey yaparsanız Müzisyenler ve eleştirmenlerle dolu bir odadan oluşuyordu, eğer bir tanesi gülmeye başlamış olsaydı iyi iş çıkardığımı düşünürdüm. Müzik yoluyla bir duygu iletmeye çalışıyor olsaydım, pek teoriyi bilmediğim halde ve 1980 - 1992 yılları dışında yazılmış pek çok müzik dinlememem rağmen başarılı olabilirdim. (30 yaşın üzerindeki herkes gibi ben de benim gençliğim için büyük şansım vardı. Yıl artı ya da eksi, şimdiye kadar bestelenmiş en iyi müziklerle çakıştı.) Ancak başarılı olduğumu düşünmek çok daha muhtemel olurdu. Müzisyenlerin ve eleştirmenlerin odası, duygunun çoğunlukla kafamda olduğunu, müzik yerine gülmekten vazgeçinceye kadar bulamadım. Neden başarısız olduğumu bilmiyordum ve duyguyu içine sokmak için müziği nasıl değiştireceğim bilmiyorum.


CECIL W 08/05/2017.

Evet gerçekten de .... ve gözlemsel ve duygusal becerilere sahip olmak ....


Abbott 08/05/2017.

Romanlar yazarsanız, klasik romanttan popüler kurmaca romana bugün genel bir tanıdık olmanız gerekir. Kendi türünüzde bir uzman olmalısınız.


Thomas 07/29/2017.

Sorunu biraz tekrar ifade edeyim. Çok okumadan iyi bir yazar olabilir misin? Ve bunun cevabının 'hayır' olduğunu söyleyebilirim. İyi yazarlar çok şey okurlar. Bütün hayatlarını onlar yapıyorlar. İşte bu yüzden onlar iyi yazarlar. Sanki "Çaba harcamaktan çok şey yapabilir miyim?" Diye soruyorsunuz gibi. Ve yine cevap hayırdır. Mümkün mü? Her şey mümkündür. Ancak bazı şeyler muhtemel. Çok okumazsanız, bu okumayı sevmediğinizin bir göstergesidir. Siz 'Oh, anlıyorum bazılarını okumalısın' diyorsunuz. Soru aslında çok zayıf yazılmış. Shakespeare'in, Steinbeck'in veya Hemingway'in veya Fitzgerald'ın hayranı değilseniz veya birisinin saçlarını ve stilleri nedeniyle hayran olabilecekleri bir yazar olmadığını hissettim. Sorunuzun cevabı 'hayır' vurgulanmasıdır. Okumaktan ziyade, dil ile ve diğer yazarların yazarları hakkında daha iyi olmak istemekle ilgilidir. Son% 1 en zor olanı ve vasat ya da ortalama olmaya yakın olmadığınızı gösteriyor.


Voelven 07/29/2017.

Müzik hakkında söylediklerini duydum. Ben de aynı zamanda bir sanatçıyım ve aynı şey orada da geçerli demektir. Ben de mutlaka katılıyorum. Evet, herhangi bir dış etkiden kaçınarak eşsiz müzik ve eşsiz sanatlar yaratabilirsiniz (ki hayatınız boyunca bir vakfa yaşamamışsanız tabii ki yapamazsınız), ancak bu insanlara istisna olduğuna inanıyoruz Kural - eleştirel bir çalıştayım ve farklı teknikleri / sesleri / sanatları denediyseler, eşsiz müzik ve eşsiz sanat (belki de şimdi ne yaptıklarından daha iyi) yapacaklarını hissediyorum. Onlara çizmek için onlara daha büyük bir 'araç kutusu' verecekti. Elbette, öğrendiğiniz şeylerden etkilenme tehlikesi her zaman var, fakat o zaman benzersiz bir sanatsal vizyona sahip olma yeteneğinden bahsediyor değil miyiz? Öğrendiğin bir şeyi alıp kendi haline getirmek. Okumaya gelince. Kabul edeceğim, eskiden okuduğum kadarıyla okumuyorum, fakat okuduğum şey hakkında daha seçiciyim. Şu an çevrimiçi eleştirilerle eski, eleştirmenlerce beğenilen bir romanın içine sürünüyorum. Sevdiğimi söyleyemem, ancak çamurda elimden bir miktar elmas var, bunlardan öğrenebileceğim elmaslar var çünkü elde etmek için mücadele ettiğim örnekleri parlıyorlar. Bu ... Ben kendi yazımda bir zayıflık görüyorum ve daha sonra aklımda zaten vizyonu daha iyi oluşturmak için bunları incelemek için o alandaki güçlü romanları okudum. Bana göre bu "araştırma romanları" - okumadığım yeni yazarları ya da romanları okurken şimdi yazmak için en önemli şey budur. Yazarların yazı stilinin rahat ve tanıdık olduğu diğer kitaplar bir çift eski terlik olarak bana zaten bilmediğim bir şey öğretmiyor. Temel bilgilere sahip olmak için yeterli romanı okuduktan sonra okuduğunuz şey olur, ancak o aşamaya gelene kadar evet okumanın bir çok avantajı olduğunu söyleyebilirim . Ve elbette ne kadar çok okuduğunuzu o kadar çok çizmeniz gerekir. Zanaat eğitiminde de aynı şey geçerli. Kuralları çiğneyerek kaçmak ne kadar iyi biliyorsanız, o kadar iyisiniz. ;)


pianoman 07/29/2017.

Bir kişi bir yazar, bir aktör, bir müzisyen, bir sanatçı gibi etkin olmak isterse, mümkün olduğunca ilgi duyan deneyimli kişilerden ders almalı ve çeşitli konularda okumakla mümkün olduğunca bilgili olmalı. .


denise 07/29/2017.

Yazı tarzı ve türlerini görmenize yardımcı olur, bu yüzden evet.


Elaine M 07/29/2017.

Diğer yazarların hikayelerini nasıl hazırladıklarını görmekten yarar gördüklerini düşünüyorum, evet.


Trilobiteme 08/05/2017.

Hayır ama yardımcı oluyor


Andrew 07/29/2017.

Ciddi okuyucular, bir yazarın, o kişinin çalışmasına üç paragraf daha yapmadan önce okumaya güçlü (veya yeterli) bir vakıf olmadığının farkına varabilirler. Sorunuz sürekli sorulur ve yalnızca bir cevap vardır: Evet, ciddi okuyucular size iyi yazacağınızı söyleyecektir; ne yazıyorsa, kemerinin altında iyi yazılmış kitaplar kalmalıdır. Kişi okudu; Bununla birlikte, çöpü okuyanlar okumayı seçtikleri çöpleri okuyacaktır. Çöp üreten bir yazarın okumaktan hoşlanmadığı bir şey olup olmadığı önemli değildir ve çöpleri okuyan insanlar, temalar, metaforlar, görüntüler, alegori vs. gibi edebi aygıtlarla rahatsız edilmeyi tercih etmez ve umursamazlardı Stil veya işçilik hakkında daha az. Bu yayınların ardındaki gerçek sorunun gerçekte şu şekilde olabileceğini merak etmek için hep ayrılıyorum: "Ben çok okumuyorum ve okumaya değer olanları okumuyorum. Bu, benden kendi yazımla başarılı olmaktan beni kısıtlıyor mu?"


They Pelted Us With Rocks And Garbage 07/29/2017.

Evet Birden fazla kaynaktan çalabilmeniz gerekir.


bluebellbkk 07/29/2017.

Birinin iyi okuma yazması çok mümkün değildir. Fakat çok korkunç derecede enderdir. Çoğu insan için, okuma, yazmanın önemli bir parçasıdır. Müzikte olduğu gibi. Kendi 'benzersiz' müziğinizi doğaçlamaya ve çalmaya başlamadan önce enstrümanı çalma tekniklerini öğrenmek zorundasınız.


Billy 07/29/2017.

Evet. Bu arada, sorununun "tartışmayı üretmek için" olduğunu söylememelisin. Bu sorunuzu silmek için sorunuzu "sohbet" ettirebilir. Yahoo Cevapları bir tartışma panosu değildir ve "sohbet" bir ihlaldir. Kullanıcı kılavuzlarını okuyun.


MsBittner 07/29/2017.

Kesinlikle gerekli. Yapmayan her yazar başarısızlığa mahkumdur.


Crow 07/29/2017.

Kesinlikle% 100 evet. \ ETA: ihlal ediyorsunuz, sizi uyarmıştım ve pisliksiniz. Gönüllü çalışmaya ve genç yazarlara yardım etmeye çalışırken zaman kaybetmeyin. Ayrıca? Umarım acı içinde ve çok yakında ölürsün.


Gigapie 07/29/2017.

Evet. Bu aptalca bir soru.


Zoozu 07/29/2017.

Sadece "çok" değil, yaygın olarak. Bu, birçok farklı türde yazı okumak demektir. Hem kurgu hem kurmaca. Bu, farklı yazma stillerine aşina olabilmeniz ve iyi yazma ile kötü yazma arasındaki farkı öğrenmeyi öğrenebilmenizdir.


Tina 07/29/2017.

Evet öyle. İki nedenden ötürü - üslubuna yardımcı olur ve sihirbazlık güçlerini keşfedip yatılı okula giden bir çocuğun öyküsü olduğunda kendine özgü bir arsa sahibi olduklarını düşünerek onları durdurur.

Language

Categories