"25 yaşındayken bir Liberal değilseniz, Kalbiniz Olmuyor, 35 yaşında Muhafazakar Değilimse Beyin Olmuyor", Bu ifade en çok doğru mu?

Anonymous 08/22/2017. 16 answers
Politics & Government Politics

16 Answers


Art 08/01/2017.

Çoğunlukla BS. 25 yaşındayken fakirseniz liberal bir hal alırsınız, 35 yaşından zengin iseniz, sahip olduğunuz şeye tutunmaya ve muhafazakar olmaya çalışıyorsunuz demektir. Yozlaşan bir güç değil, zenginliktir.


Paul 08/01/2017.

Evet ama Bernard Shaw'ın Bildirisi, herkes farkı bildiği bir zamandan geldi. Günümüzün liberalleri kapitalizmi kabul ediyor ve bugünkü muhafazakâr hükümet parasını kabul ediyor [bankalar aptal açgözlülüğünden kurtarmak için milyarlarca verildiğinde] Öğrenciler insanları konuşmaktan alıkoyduğunda her iki tarafın da üniversiteler bile totaliterliğe gittiği gibi totaliterliğe doğru sürüklüyoruz


d_r_siva 08/01/2017.

Modern psikologlar 35 yaş ile 40 yaş arasındaki dönemi orta yaş krizi dönemi olarak değerlendiriyorlar. Bu dönemde insanlarýn çoðu kendilerini fazla hissetmeyebilir. Bununla birlikte, tam yoğunluğunu yaşayan birkaç kişi için, bir mini ölüm gibi olacak. İngilizce olarak, 'flourit', büyüme çağındayken (bilgeliğin öğütülmesi; aynı zamanda 40 yaş demektir.) (Bir kütüphanede çok sesli bir sözlük görüyorsunuz). Vücuttaki enerji, gençlik döneminde en yüksek değerdedir. 25-40 yaş arası Buddhi 40 yaşından sonra işe başlar, ancak başkaları için daha uzun sürebilir Bu bir genç ya da bir gençliği suçlamaya karşı suçlayamazsınız Genel bir gözlem 40 yaşın üzerindeki kişilere entelektüeller denir.Geniş ifadesi "Hayat 40'a kadar başlamıyor" dır. HAYAT 40'DA BAŞLADI- "Orta çağ, hoşgeldin hayatın yeni bir evresinin başlangıcını işaret eder. Olgunluk hayatın en güzel zamanıdır. Genellikle Amerikalı yazar WB Pitkin'e (1878-1953) atfedildi .İngiltere ve ABD'den araştırmacılar, iki milyondan fazla insanın verilerini analiz ederek 35 yıla dayandı.Bu verileri depresyon, kaygı, mutluluk ve yaşam doyumu için analiz ettiler. İnsanların en mutlu olduklarını bildirdikleri U biçimli eğri 20'li yaşlarda ve 50'li yaşları ve daha büyük yaşta erkeklerin ve kadınların depresyona maruz kalma eğiliminde olduklarını ve 40'lı yaşlarında genellikle daha az mutlu olduklarını söyledi. [ Wordpress.com Link ] 21 yaşına girdiğinizde tamamen matürleştiğinizi düşünebilirsiniz ancak yeni araştırmalar, beyininizin 40'ların sonuna kadar gelişmesini durdurmadığını önermektedir. [ Telegraph.co.uk Link ] Gerçek Vade Olmak Için 40 Yaşındasınız. Http: / Geçmiş, bilimdeki önemli icatların veya yeniliklerin 24 yaşından sonra insanlar tarafından yapıldığını ve büyüklerin 40 yaşından sonra felsefede, tarihte ya da edebiyatta başarı.


skumpfsklub 08/01/2017.

Hayır, çoğunlukla aşırılıktır. Bir kazanç olarak. . . 'Bilgelik'. . . Kuralların yeniden yazmak için genç (Liberal) dürtü ile HAYIR DEĞİŞİMİ istemekten daha yaşlı (Muhafazakâr) zihin dönüşümü arasında bir denge bulur. Eğer bir Demokrat ya da Cumhuriyetçiyseniz, anlamıyorsunuz.


? 08/01/2017.

Evet. 45 yaşına kadar, etkili bir toplumun hayatta kalmak için iki tarafa ihtiyacı olduğunu biliyorsunuz. Biri yapıyı sağlamak için, biri yapıyı ilerletmek için. Ben biraz liberalim ve Liberalizm her şeyi yokediyor ve dünyayı mahvediyor diyebilirim ... Ancak aynı zamanda aşırı muhafazakar seçkinlerin bütün ana akım liberal yayın merkezlerine sahip olduklarını düşünüyorum.


runningman022003 08/01/2017.

Bazı insanlar için birkaç yıl önce 35 yaş alabilir ve bu da görünüşe göre kendi liberal kabarcıklarında yaşayan bir Hollywood oyuncusu / aktrisi olmadığınızı varsayıyor.


All hat 08/01/2017.

Bence kavramın gerçeği var - Tüm çocuklar dünyayı değiştirmek istiyor ve yaşlandıkça dünyayı olduğu gibi takdir ediyor olabilirsiniz. Birçok çocuk macerası, imo, güvenliği temel alarak, mahalleyi keşfetmeye başlamış bir çocukken, eve ve ebeveynin olduğun zamanki gibi geri döndüğünde her şey orada olacak ve gerçek bir hasar veremezsin Komşusunun çatısına çıksanız bile kendinize veya başkalarına bırakın. Yetişkinler olarak, bizim kadar güvenliğimizin gerçekten olması bir mucize olduğunu anlarsınız - T-boned almadan bir kavşaktan geçebilir ve ihtiyacınız olanı insanların kabul edeceklerini satın alabilirsiniz. Muhtemelen bugün nuked olmayacak, vs İnternet var. Çocukları yetişkin cisimlere dönüştürdüğünüzde, bugün gördüğümüz gibi, şeyleri takdir ettiklerinden daha fazla yol kat edebilirler - NK iyi bir örnektir. Bu adam nükleer savaş getirebilir, ancak zihninde o sadece tepenin kralını oynayan bir çocuktur. Yani siz, sanırım yaşlandığınız - ve parayla - herkes evsiz çocuğu beslemek istiyor, ancak yaşlandıkça, bunun için kimin parası olacak, anlıyor musunuz? Ve tüm bu şeyler - Bence yaşlandıkça bazı muhafazakâr fikirlerin değerinin farkında olmak normaldir.


elj2017c 08/01/2017.

Benim için doğru değil. Ben bir Hıristiyanım, bol miktarda beyin ve iyi kalpliğim var.


Lomax 08/01/2017.

Neredeyse - İdealist ve Pragmatist kelimelerinin yerini alacaktım. Gençler idealler üzerinde büyük - sorunlar siyah beyaz olarak görüyorlar ve ütopya ihtiyaç duyuyorlar. Yaş ilerledikçe ütopya ulaşılamayacağı ve gerçekleşen sistemlerin mükemmel olan sistemlerden daha önemli olduğunun farkına varılıyor. Gençler ihanet ederek uzlaşma olduğunu görüyorlar. Olgun, uzlaşmanın umduğumuz en iyi şey olduğunun farkındadır.


Unit 08/01/2017.

Evet çok doğru. Ben bir sibermetik zombi vampiriyim, düzenli olarak kalpleri ve beyinleri yiyorum.


Lapiz Dominoes 08/01/2017.

Çok fazla, evet.


Freethinking Liberal 08/01/2017.

Tamamen BS, muhafazakârlar ASLA bir beyin ya da 'kalp'


Professor Freedom 08/01/2017.

Siyasi tutum farklılıklarının büyük oranda ıslah farklılıklarına atfedilebilir olduğuna inanmak için iyi nedenler vardır. Görünüşe göre, liberaller daha hoş ve yeni deneyime açık olma eğilimindeyken muhafazakârlar daha düzenli ve daha tiksinti duyma eğilimi gösterirler. Bunun ne kadar akıllı veya eğitimli olduğunla ilgisi yoktur. Bu basitçe, farklı insanlar farklı problemlere daha fazla tepki veriyor demektir. Önceden yapılan gözlemler sayesinde, muhafazakârlar, özellikle de söz konusu değişiklikler, hayatlarını düzenlemelerine yardımcı olan ayrımların netliğini etkilediğinde, çevrelerindeki değişmelere daha güçlü bir şekilde tepki verecektir. Bu, niçin muhafazakarların refah programlarını destekleme eğiliminde olduklarını açıklayabilir: Sosyo-ekonomik statüdeki eşitsizlikler, farklı insan türleri arasında ve hatta daha farklı olarak, farklı davranış biçimleri arasında geniş hatlar yaratır. Ayrıca muhafazakâr sanatçıların eksikliğine bağlı olabilir: insanlar nadiren hem çok yaratıcı hem de çok düzensizdir. Gömülü kalıpları algılama ve bir karmaşadan bir yapı çıkarmak sanatçıların yaptığı şeydir - ve bu sola yaslanmış birisi için daha gerçekleşmiş gibidir. Ve açıktır ki, her iki gruba da ihtiyacınız vardır: hiç kimse sosyal çevrenin değiştirilme ihtimaline kapılmazsa, bunları kayan bir gerçekliğe güncelleyemezsiniz ve sistematik olarak ters verimlilik kazanır; Hiç kimse düzeni korumaktan rahatsız olursa, herhangi bir istikrarlı ortamı sürdüremezsiniz ve açıkça, gerçeklik sadece kaba yaklaşımlarla yönetebileceğimiz bir şeydir. Sorunlarımızı sadece birkaç değişkene basitleştirmek için yapıya ihtiyacınız var - bu yüzden aslında bir şeyler yapabiliriz - ancak bazen bazen de değişmesi gerekiyor. Bu iddianın bir örneğine kesinlikle ihtiyacınız varsa, beni alın. Şu an lisansüstü okulunda çalışıyorum, bu yüzden aptal olduğumu iddia etmek zor - ve çalışmalarımın bazılarını okursanız, bu hipotezi daha da gülünç buluyorsunuz. Muhafazakâr olmayacağımı garanti ederim, belki de solun postmodern felsefeye ve kimlik politikasına o kadar düşük battığı bir dünyada, herhangi bir modern politik filozofun sizi kucaklayan herhangi bir çağdaş politik filozofan hariç. Bunun olabilmesi için şimdiye kadar çok hoşnut olduğumu düşünüyorum: Küçük adam olarak endişelenirim, mutlaka küçük bir adam olma konusunda ezik olduğuna inanmasam bile.


william 08/01/2017.

Düşüncelerin yaşına göre dağılımını sağlayan kamuoyu yoklamaları olduğuna inanıyorsanız, evet. Ancak gerçek hayatta uyguladığı birçok insanı tanımıyorum. Yaşlandıkça ve göçle mücadele ve kültürel konularda biraz daha muhafazakar hale geldim, belki de biraz bürokratik değilim, ancak şu anda tüm partilerin şu anda eşit derecede clueless göründüğü şekilde oy verme şeklimi etkilemedi. Aileler hep biraz liberaldi ve ebeveynler emekli olduklarından sola daha da ilerledi.


JORGE N 08/01/2017.

Ve benim gibi bir adam, beyinsiz, kalbi yok mu? Bana "İnsanlık Dışı" derler. Belki bir dahaki hayatımda kalp, beyin veya ikisine birden sahip olacağım. Ama bu sefer ben de yok.


emu567550 08/01/2017.

Hayır, çünkü ABD'de yaşamak istemiyorum.

Language

Categories